Letande efter musik!

Äntligen hittade jag lite kul musik som ska läggas in i ipoden så fort som möjligt!
Jag är som sagt fortfarande inne i Dansmusik-perioden så det är det som gäller ;)

 

Alla låtar kan laddas ned här! :)
http://www.mediafire.com/?mlif1kpah92gc

 

Vi börjar med Kesha's nya låt "Blown". Första gången jag hörde den så var jag inte helt "fast" på den, men den växer verkligen! Lite flummig video, precis som hon är själv, och en kul överraskning att se James Van Der Beek från Dawson's Creek! Han är snyggare än vad jag kom ihåg....eller så har han blivit snyggare nu, haha!

 

Nästa sång blir låten "More" som sjungs utav underbara Usher! Det är en härlig klubbrytm som får kroppen att pulsera. Jag blir verkligen sugen på att dansa eller bara sitta ute på en klubb när jag hör låten. Videon är faktiskt bra, men ibland är han lite för nära kameran ;)

 

Den tredje låten som jag har hittat är ifrån en sångerska som jag inte hört något ifrån tidigare. Hon heter Jodie Connor och är 29 år gammal. Hennes karriär satte verkligen igång 2010 när hon var vocalist på en av Roll Deeps låtar. Nu har hon satt igång en egen sångkarriär och i år kommit ut med sången "Bring It". Videon är en ganska  stor besvikelse. Hon står mest stilla och försöker se snygg ut. Det drar ned på låten så lyssna på låten först, sen videon.

 

Sist men inte minst kommer en låt med två riktigt bra sångare, Taio Cruz och Kylie Minogue. Jag trodde aldrig att jag skulle få se en sådan här kombination, men förvånadevis fungerar det bra! Det är en bra text och catchy melodi. Det tråkiga med videon är att det är en hel del smygreklam, till exempel att det ofta visa bilmärken och så har det inte förstått att halvnakna tjejer är inte så modernt längre!
Jag hoppas att ni tycker om mina val!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0