Extra jobb kirrat!

Yai! Ett jobb klart och sommarjobb på det! :) Alla är väldigt trevliga så jag helt klart att trivas.
Så jag haltade hemåt.
Fina Stockholm. Även i dimma och snö är du vackrast <3
Men snön kan få smälta bort nu tycker jag!!!!
Det här trodde jag aldrig att jag skulle få se en vinterdag i Stockholm, TURISTER! Tror att det är kineser eller koreaner. Det är ju superbra! Go Sverige!
Så jag fick jag se att det fanns hopp om livet. Lite sol och molnen börjar försvinna. Våren är kanske på väg trots allt? ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

Svar: Haha ja ellerhur:) Man undrar ju om det verkligen ska vara så eller om det bara är vi som har livlig fantasi:P

2011-02-18 @ 18:05:14
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/
Postat av: nancy yasmine - awesome

med mig är det bra :)



vad har du gjort denna fredag:)



tackar, det värmer:)

2011-02-18 @ 18:55:15
URL: http://nancyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0