Back to school

Efter ett suuuuperlångt lov (1½ månad!) så är det skola imorgon. Jag tror att det kommer att kännas lite konstigt att vara tillbaka med tanke på att det var så länge sedan. Jag har inte träffat några av mina universitets vänner (förutom Sarah) på hela lovet.
Det måste jag ändra på för annars blir vi ju bara "pluggkompisar" och inte riktiga vänner! :O Så ska det inte vara! Så vill JAG inte ha det!

 

Första kursen jag ska gå den här terminen är Företagsekonomi, USCH! Sånt är ju jättetråkigt! :( Men det är bara bita ihop och få bra betyg i det, för det tror jag är bra att ha bra betyg på :)
Min nya bok!

 

Jag berättar mer imorgon om hur första föreläsningen var :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0