Bakis till max

Fy satan jag är helt slut!
Igår kom mina vänner Sarah, Frida, Maria och Eva till mig och vi körde en utgång.
Det var ganska längesen vi sågs så det var mycket att prata om. :) Dem är alla supergulliga och jag är så glad att jag har fått lära känna dem här tjejerna. Det är såna här vänner man behöver i sitt liv.
Vi förkrökade i varje fall hemma hos mig och som vanligt blev jag jättefull, jag vacklade hemåt sen på kvällen/morgonen. Tur nog kom min pojkvän och tog mig hem så jag behövde inte vara rädd. Plus att jag alltid har med mig våldtäktsalarm, just in case.
Det här är inte min ni ser på bilden men det är i princip samma funktion....och min är snyggare, den är lila ;)
Så idag mår jag dåligt, men min lösning är att göra färskt ingefärste (mums) och äta bär som pappa var snäll och köpte åt mig (MUMS)! Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0