DET ÄR INTE SANT!

Innan jag hade börjat blogga, hade jag ansökt till en distanskurs i Grafisk Design.
Där skulle jag få lära mig Photoshop och Illustrator. Den gick på halvfart (50%), så jag tänkte att jag skulle hinna med den när jag gick mitt program.
Tidigt januari fick jag reda på att jag inte hade kommit in, BAJS! Jag var verkligen ledsen, men samtidigt var det förståeligt för den kursen var väldigt eftertraktad.
Men gissa vad man får hem i posten....Jo, ett fucking brev där jag har blivit antagen till Grafisk Design! ASSÅ KOM IGEN!

 

Så nu har jag:

 

  1. Kurser i mitt program
  2. Kvällkurs i Layout och Bildbehandling
  3. Praktik i Trendgruppen
  4. Studentkåren (Systemvetardagen)
  5. Distanskurs Grafisk Design

 

Herregud, hur ska jag hinna med allt det här?!
I studentkåren är jag ansvarig för all annonsering - alltså skapa den, helt själv...Hemskt att jag ska få göra det själv!

 

Vad ska jag göra?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0