Friday's

Idag träffade jag min vän Nina på Friday's för att äta ute. Det var mysigare än vad jag trodde.
Vi hade inte träffats på jättelänge och varje gång vi väl gör det så har hon en tendens att prata om sig själv, men nu frågade hon saker om mig. Hur jag hade haft det osv. Jag var i chock!

 

Vi pratade om allt, familj, fritid, vänner och sånt. Sen kom vi in på utbildning....det är så hemskt....jag förstår inte varför man inte vill ta sig vidare i livet. Hon har inte börjat på universitet för hon har fortfarande inte fixat sina gymnasiebetyg....herregud. Vad kommer att hända henne om hon inte tar tag i sitt liv?! Jag förstår verkligen inte hur man inte får panik. Man blir ju inte yngre liksom, och när man är på arbetsintervju kommer du undra varför det tog så lång tid innan man började universitetet.

 

Jag förstår verkligen inte....vill man inte göra något av sitt liv?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0