Jag kan knappt tro det....

Sorry att jag inte har uppdaterat, men vid ett-tiden fick jag tre mail som förändrade mitt liv!
Jag är fortfarande i chocktillstånd!
Jag kom hem ifrån min lunch med min förra kollega. och fick se mitt första brev från TRENDGRUPPEN!

 

"Kan du börja på en gång! När kan du komma? Hans"

 

:O Omg! Jag fick praktiken!!!!! OMG OMG OMG! Så jag svarade honom att jag skulle resa bort nästa vecka men att jag kan börja jobba måndag den 7:e.
Då får jag:

 

"Kan du komma in idag och imorgon och fredag?"

 

:O :O :O :O!!!!!! Jag svarade att jag kunde imorgon och på fredag men sa inget om idag (för jag är ju förkyld).
Då fick jag:

 

"Idag?????också????"

 

Vad slutade det med? Jo, jag gick dit och hade min första arbetsdag, helt sjukt!
JAG LYCKADES! Jag är ett steg närmare mitt mål! :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

http://lovis-a.devote.se/blogs/7765979/ny-taevling--.htm#WriteComment - vill du ha chansen att vinna ett halsband?! kika då in :)

2011-01-26 @ 20:32:26
URL: http://lovis-a.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0