Lång dag

Satan vilken tuff dag!
Jag kom nyss till min pojkväns lägenhet! NYSS! Fucking sick!

Dagen började med att vara på universitetet kl09 på morgonen. Urtråkig föreläsning i tre timmar, BLÄ! Därifrån var det bara att gå raska steg till Trendgruppen (12.15) på Odengatan. Jag skulel fortsätta med mitt arbete som jag hade gjort innan. Kl16.45 var det bara att springa i panik till mötet med Närs ute i KISTA! Herregud jag vet inte hur jag lyckades. Jag skulle ha varit där 17.00 men kom dit 17.20. Ganska bra presterat tycker jag!

Tyvärr var dagen inte slut där...sedan kutade jag iväg till ett event som Trendgruppen höll på Etage vid Mariatorget. Och nu, FINALLY, är jag hemma. Jesus Christ,......is it worth it? I don't know.......

Nu ska jag i alla fall få mat i magen, bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0