Leva med nya mål

Under de senaste dagarna har jag insett, som sagt tidigare, att en förändring krävs I HÖGSTA GRAD! Jag har börjat fixa till mitt CV och personliga brev för att försöka få en praktik här i Stockholm. Det kommer nog att bli riktigt svårt, men det värsta som kan hända är att man kan få ett nej. Inget annat. Vi oroar oss för ingenting egentligen. Alla är så rädda över ordet NEJ. Hur ska vi kunna utvecklas och förändras som människor om vi inte får några "nej" i livet? Därför har jag bestämt att nya mål ska skapas, ganska bra tillfälle med tanke på att det är nytt år, 365 nya dagar. Mycket att se fram emot! :) Jag har bestämt att det är dags att börja röra på sig mera, försöka komma in i den branschen där jag vill vara och framför allt trivas mer med mig själv. Jag ser det som bra mål! Och jag ska leva upp till dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0