Myskvällen

Åååh va härligt det var igår!!!!
Jag och mina vänner Sara och Lovisa körde en myskväll igår hemma hos mig. Vi gjorde smoothies provning (fyra olika) och så gjorde vi nyttiga dipp-grejer, MUMS!

 

Vi hade jättemycket att prata om, mycket skvaller, mycket uppdateringar. Jag berättade bland annat om min intervju nästa vecka och de var superglada för min skull :) Det kändes bra att få höra det från dem, att jag fick stöd av dem.

 

Tyvärr åker Lovisa till England (pluggar där) och Sara försvinner till Uppsala....så då är jag ensam igen. Fast jag är ändå en sorts ensamvarg och trivs att vara ensam lite då och då. Plus har jag har andra vänner ;) Och i mars ska jag åka och hälsa på Lovisa i England, KUL! Jag ser verkligen fram emot det här året! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0