Tha intervju!

I fredags var jag på intervju hos Trendgruppen! Gud va nervös jag var!
Jag glömde bort allt jag skulle säga, så jag lät som ett pucko with zero experience! Men.....det slutade med att jag ska kontakta dem nästa vecka och berätta om jag vill praktisera där eller inte...HELT OTROLIGT! Hur hände det här! :O


Dock var jag förvirrad när jag gick därifrån. Det....kändes konstigt av någon anledning....som om hon (som intervjuade mig) hade redan en åsikt om mig så fort jag kom dit....och jag vet inte om den var bra eller dålig. Jag fick i alla fall träffa hela teamet och de andra praktikanterna som var där. Det är väl ett bra tecken....eller????

Nu måste jag bara tänka ut om det här är vad jag vill göra....och om jag hinner med det samtidigt som jag pluggar mitt program och en fristående kurs... Mycket att fundera på!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0