110% Nöjd!

Åh va jag är SUPERNÖJD med mina kläder!!!!
ÄLSKAR NK!!! <3

Här är kläderna. Två av klädesplaggen är fortfarande i paket. Jag säger bara det, NK is the shit! Bra service, fin paketering, ME LIKE!
Den här klänningen hade jag inte tänkt att köpa men jag kunde inte låta bli! Så snygg! Filippa K (of course). Finns bara ett ex antal så ni som vill köpa en likadan, GÖR DET NU!
Kostade 1400kr.
Så här ser trycket ut på nära håll. NICE! För er som har sett senaste Project Runway så kanske ni känner igen trycket???? ;)
Supersnygg kavaj som jag hade tänkt köpa. Den är marinblå och figursydd. Den satt perfekt på mig :D
Kavajen finns i svart (rekommenderar) och grå om ni är intresserade.
Den kostade 2500kr.
Sist men absolut inte minst, en kamoflagefärgad blus. Asså den här bilden ger den inte rättvisa. Den är jättefin!!
Den är supermysig också, siden ;)
Jättesnyggt att ha bara till leggins, jeans eller till kavajen när du ska till jobbet. Verkligen alltiallo!
Den finns i rosa/beige, crèmevit och grå också.
Den kostade 1300kr.

Kommentarer
Postat av: jessica

snyggt!!

2011-03-02 @ 17:48:18
URL: http://jessicakeranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0