6 april

Jag tänkte att jag skulle berätta det här för jag serverkligen fram emot den här dagen!
Så här står det på www.arkitekt.se

Hur ser den norska modescenen ut? Vad händer bortom lusekoftor och Helly Hansen? Designgalleriets Stefan Nilsson bjuder in fyra norska modeskapare som representerar en ny våg av intressant mode. Bidrag från Camilla Bruerberg, Josefin Johansson, Marie Rydland och Batlak og Selvig. Norway Now – Fashion är en fortsättning på de aktiviteter som sker våren 2011 som visar upp det senaste och mest spännande från den samtida norska designscenen.

 

Och jag ska hjälpa till den kvällen! Så kul! Träffa designers och va med på modeshow! Me like! Livet leker just nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0