Det trodde jag aldrig

Som ni kanske kommer ihåg så jag hade, för ungefär en månad sen,  så hade jag min hemska Ekonomitenta. Jag mår fortfarande dåligt av den, haha!
Det var en hemsk tenta! Jag satt paralyserad i säkert två timmar och stresskrev  en timme. Igår fick vi veta vad vi fick för betyg.
Två av mina vänner fick D och tre fick C. Eftersom jag inte är ett ekonom-fan och att de som jag räknade upp nu är annars de som får B, så var jag riktigt nervös. Jag hade ju satsat på ett C och de hade satsat på A! Herregud vad skulle jag få då om de fick två-tre betyg sämre!
Jag var i chock. JAG FICK B! Helt otroligt!!!! Jag kan knappt tro det! JAG FICK B I EKONOMI! Det känns som om dem har skrivit fel så jag har låga förhoppningar till på måndag då jag håller tentan i handen :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är aldrig kul med tentor!! Är glad att den tiden är förbi. Det är lite ångest bara jag tänker på det. ;)

2011-03-22 @ 00:37:39
URL: http://carolinedahl830514.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0