Nu ska man bli fin

Innan läggdags tänkte jag fixa till mig inför imorgon. Ska åka in till Trendgruppen och jobba lite där mellan lektioner (12.15-15.45). Jag måste faktiskt säga att jag känner mig duktig med tanke på att jag tror inte att alla skulle engagera sig så mycket...tror jag.
I alla fall, lite fotvård och måla naglar ska det bli. Tänkte platta håret också.
Och så måste jag välja klädsel till imorgon!!! Viktigt, viktigt! Måste ju se bra ut! ;)
Det blir inte ett sånt här bad, men det måste jag verkligen göra någon gång!

Kommentarer
Postat av: sara ♥

ett s[nt d'r fint bad borde man kunna fixa sj'lv ganksa lätt :-)



Angående din fråga. Jag känner mig väldigt trygg i Shanghai. Om man ska vara orolig för ngt så är det ficktjuvar. men våldsbrott verkar väldigt ovanligt.



kram

2011-03-08 @ 05:18:50
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0