Ordning och reda, pengarna på....

Försöker för tillfället få ihop ett någorlunda schema för de närmaste veckorna innan det är dags att gå till sängs. Jag kan inte sova.

 

Det är svårt att få ihop allt, både Trendgruppen och Banken vill att jag ska komma in så ofta som möjligt, men det får ju inte påverka mina studier. De är ju viktigast trots allt!

 

Almanackan är nu full med jobb och plugg som måste göras. Jag säger bara det, vilken tur att jag inte har fler tentor den här terminen! Nu måste jag bara lägga lite tid till grupparbeten annars kommer mina kompisar tycka att jag är slö, inte bra!

 

Ibland känns det så fort att balansera upp allt...tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0