Ska man vara fin, så går man på afternoon tea!

Vi bestämde att sluta tidigare idag i skolan vilket bara var till fördel för mig. Jag tog mig till Lagerhaus på Drottninggatan för att köpa lite doftljus. En vän till mig fyller år på lördag och det ska firas! Jag tänkte köpa lite värmeljus och te till henne, alltid bra!
Det blev två doftljus som luktar vanilj, mums! Älskar sådana! Imorgon ska jag gå och köpa te på NK så att det blir ordentligt te. De har jättebra te-sortiment där (ska ta foto på det imorgon så får ni se).
Efter det var det bara att hoppa iväg till Kungsträdgården och träffa min mamma och syster för att gå på Afternoon Tea på Grand Hotell!
Vi satt här inne. Tyvärr glömde jag ta foto så jag fick låna foto från en webbsida :)
Här kommer mina foton av dagen!
Så fiiint! Och alla var jättetrevliga. Det kallar jag service! Skitbra! Det ska verkligen göras om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0