Snygga till blåa linjen

De flesta av er kanske känner till den långa "korridoren" som man måste gå i tunnelbanan för att komma ned till blåa linjen? Nyligen, alltså nu i veckan, så har de faktiskt satt upp lite fina foton! Me like!
Det är bilder från när tunnelbanan invigdes för första gång och också framtida bilder på hur Citybanan kommer att se ut. Spännande tycker jag! Här är foto för framtida Citybanan! Det ser lite ut som en blandning av frankrikes tågperronger (från flygplatsen till staden) och japanska tunnelbana. Jag tror att det blir bra, eller ja, jag hoppas att det blir det :)
Många har sagt att det är töntigt att de har satt upp fotona, att de bara "försöker gömma det fula", men so what? De gör det finare för oss! Och allvarligt talat, jag tror att de som säger att det är "töntigt" försöker bara vara coola. Löjligt!
Heja SL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0