Söndagsmys - del 2

Sedan var det vidare till vanliga ELLE för lite modeuppdatering. Ärligt talat följer jag inte modetidningar eller modet så mycket jag, jag köper det som tilltalar mig. :) Jag tror det är det bästa för alla och att människor egentligen inte ska vara så insnöade i "absoluta modet".
Däremot måste jag säga att det var lite komiskt att läsa månadens tidning. Det handlade mest om de fyra elementen.
(Ledsen för dålig kvalite, tog foto med mobilen)

 

Gissa vad jag köpte den här månaden? Jo en kamoflagegrön skjorta! Och så har jag redan blått linne och blå högklackade skor, hahaha!
Och så har jag gula skor, hahah! Men det är kul och samtidigt ironi när jag inte vill följa modet och så har jag köpt saker som är i modet, haha!

 

I tidningen hade de även ett reportage om Katy Perry som var väldigt intressant att läsa! Artikeln fick mig bara att gilla henne ännu mer. Hon verkar vara "down to earth" och inte så här allmänt flummig som vissa sångare/sångerskor är.
Hon är så vacker och verkar ha en riktig härlig humor, tycker jag i alla fall!

 

En annan artikel som var intressant var skönhetstips inför vår och sommar! Väldigt kul att läsa!
Där var tips nummer ETT att för att hålla huden så fräsch och slät som möjligt, så ska man använda ansiktscrème och solskydd varje dag.
Jag har vetat om det sen länge men först nu har jag börjat inse att ens hy är väldigt viktig! Jag tänkte att nu i veckan ska jag nog gå och köpa en solskyddkräm. :)
Jag fick även veta att blåbär, röda druvor, morötter och mörk choklad innehåller bra antioxidanter och har både positiv och negativ effekt på in- och utsidan av kroppen. Vilken tur att jag gillar allt det där! :)

 

Sist men inte minst så såg jag en fin BH från Twilfit för ett chockande bra pris!
Den ska jag nog leta efter i butikerna. Pojkvännen skulle i alla fall bli väldigt glad att se den, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0