Trendgruppen

Idag var det fredag och ni vet vad som gäller då, PR-byrån Trendgruppen, heldag! Det gick väldigt bra idag. Jag fick mycket beröm, så jag är supernöjd!
Jag beslöt att bjuda på lite fika idag, som ett tack att jag får praktisera där, vilket var en riktig succée!
Fika är deras mellannamn, haha!
Efter morgonfika så satte jag mig och fortsatte jobba med månadsrapporter och annat (jag kan inte berätta allt i detalj för det ska vara lite shhshhh på det).
Allt kändes så himla bra tills man tittade ut ur fönstret.
DET SNÖAR! Vad är det här?! Slutet av mars och det ska börja snöa igen? Inte okej! Det var inte en enda snöflinga ute imorse och nu är det 3-4cm tjock snölager. Jag hoppas att det försvinner imorgon. Hoppas, hoppas, hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0